sh@b@b-0nline
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

sh@b@b-0nline

منتديات شباب أون لاين..للشباب فقط

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

"المعاكسة" واجب وطني على كل....

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
OssO
المدير
المدير
OssO

ذكر عدد الرسائل : 76

"المعاكسة" واجب وطني على كل.... Empty
مُساهمةموضوع: "المعاكسة" واجب وطني على كل....   "المعاكسة" واجب وطني على كل.... Icon_minitimeالثلاثاء يوليو 03, 2007 9:09 pm

"المعاكسة" واجب وطني على كل.... Cartoon12

المعاكسة واجب قومي وحق تجاه اي مزة نازلة الشارع وتاعبة نفسها ومتشيكه وحاطة ميكب ونازلة تقول للأرض اتهدي ما عليكي ادي ... عايزين ايه من الشباب يعني ... مش لازم يشجعوا المنتج المحلي... وكمان لما البنت دي تتعاكس والشباب يقرفها في الشارع اكيد هاتتربى وهاتتعلم الادب وتنزل الشارع بعد كده محترمة .... ماهو لو محترمة والله ما كانش حد قرب ناحيتها .

البنت اللي لبسها كويس ولابسة اسدال كمان او خمار بتتعاكس ليه.؟؟؟.... ايه اللي بتتعاكس ليه ... اكيد ماشية تتمايع وتضحك في الشارع وحاطة ميكب اد كده ....لازم نربيها بردو وتنزل الشارع محترمه ... ساكتة ولا تنطق من اساسه ... مش بقولكم واجب قومي ... بنربي بنات مصر ..._________________
طب واللي ماشية لابسه محترم ولا حاطة ميكب ولا غيره وماشية في حالها لا بتضحك ولا بتتمايع ماشية في حالها ... ...لأه بقى ما هي نازلة الشارع وحدها وقاصدة تتعاكس ايه اللي منزلها الشارع وحدها وهي عارفة الشوارع بقت عاملة ازاي ... ماهي لو محترمة بجد كانت نزلت مع باباها ولا اخوها ولا خطيبها حتى ... دي عايزة تعمل محترمة وتضحك عالشباب وتجيب عريس ... وبردو لازم نبينها على حقيقتها وتتعاكس علشان محدش يفتكرها محترمة ...
طب واللي نازلة مع اخوها ولا خطيبها ولا حتى جوزها (مش نازلة وحدها اهو) ويطلع لها واحد من ورا خطيبها ولا اخوها بيبصبص ليها كده من ورا ضهر الراجل الغلبان وعمال يشاور ويعمل حركات ويقرفها ... ... يا سلاااااااااااام ومين قاللك ان ده خطيبها ولا اخوها .. تلاقيها الواد اللي ماشية معاه ماهو لو كان خطيبها كان قعد يشوفها في بيتهم .. وانا بعاكسها علشان اعرفهم قيمتهم هما الاتنين علشان يتربوا ويبطلوا صرمحة في الشوارع ... مش بقولك واجب قومي علشان البلد والله.... ___________________

طب واللي واقفه في البلكونه الغلبانه بتنشر ولا بتجيب حاجة بالسبت بيطلع لها ميت واحد من الشارع راصدينها واللي يعاكس واللي يشاور.. الله ما هي قاصداها اهي وطالعة البلكونة علشان الناس تشوفها وتتعاكس .. هي اللي عاوزة تتعاكس من الاساس .. وانا لما بعاكسها بوريها قيمتها اصلا ... هي ايه اللي طلعها البلكونة من الاساس .. تنشر .. هههه دي تلاكيك يا عمنا ... دي عاوزة تتعاكس ... ماهو لو محترمة والله ما كنت هاقرب ناحيتها ..._________________
طب واللي قاعدة في بيتها يا ناس .. ويطلعلها من الشباك اللي عمال يبص ويبحلق فيها ويعاكسها ... شوفت اديك قلت بنفسك ياعم ... هيا اللي فاتحة الشباك علشان الراجل ده يشوفها ويعاكسها ... وتلاقيها كانت بتتمخطر قدامه رايحة جاية ومتشيكه علشان يشوفها ويعاكسها .. هي لو محترمة تفضل في بيتها وتقفل الشبابيك والبلكونات والبيبان كلها وتقعد تحت السرير كمان علشان تبقى بنت محترمة بصحيح ومحدش يشوفها خااااااالص وتدفن نفسها بالمرة..._________________
أسباب مضحكة مش كده؟؟
وفي زيها كتييييييير أوي مالهاش أول من آخر
يمكن يكون في ناس فعلا مقتنعين بيها وبيعاكسوا كواجب وطني لتأديب البنات واصلاح حالهم
عادي.. أي حد في مكانك ها يعمل كده
http://www.shabab-online.tk
شقية جدا
مشرفة القسم الترفيهي (المشرف المميز)
مشرفة القسم الترفيهي     (المشرف المميز)
شقية جدا

انثى عدد الرسائل : 34

مُساهمةموضوع: رد: "المعاكسة" واجب وطني على كل....   "المعاكسة" واجب وطني على كل.... Icon_minitimeالأحد يوليو 08, 2007 11:20 am

بص يا اسلااام الغلط من الطرفين
ما احنا لما بنقول للبنت الغلط منك بتقول دى حرية شخصية
والولد لما نقوله انت الغلطاااان بيقولك وانا اعمل ايه غير كده وهما ينزلوا الشارع ليه اصلاااااااااااا
يعنى البنت تنزل من غير هدوم و حطا كيلو ميكاب وتقول حرية شخصية والولد يقول مش زمبى
يعنى غباااااااااء
وبجد والله يا اسلام انا شفت واحد رخم بيعاكس وحدة مقبة و مشية بجد فى غاية الاحترام و ده بيقولها ايه تصورررررر ؟؟؟؟؟؟ بيقولها منقبة بقه مش منقبة هتتعكسى يعنى هتتعكسى
حاجة تغيظ بجد
وانا مرة نزلة مع اخويا الصبح واحد غتت جه بيقول لاخويا هابى فلنتين داى <عيد حب سعيد >
طب قولى والنبى ارد عليه اقوله ايه ده
ميرسى جدااااااااااااا يا اسلاااااااااام
OssO
المدير
المدير
OssO

مُساهمةموضوع: رد: "المعاكسة" واجب وطني على كل....   "المعاكسة" واجب وطني على كل.... Icon_minitimeالأحد يوليو 08, 2007 3:25 pm

العفو يا جميل
ونورتي التوبيك
ahmed
مشرف قسم المنتديات الفنية
مشرف قسم المنتديات الفنية
ahmed

مُساهمةموضوع: رد: "المعاكسة" واجب وطني على كل....   "المعاكسة" واجب وطني على كل.... Icon_minitimeالثلاثاء يوليو 10, 2007 12:15 am

مشكور يا اسلام على الموضوع الحلو دا
وانا رأيي هو الاختيار التاني
اعجاب بجمال البنت ولبسها وماكياجها
شقية جدا
مشرفة القسم الترفيهي (المشرف المميز)
مشرفة القسم الترفيهي     (المشرف المميز)
شقية جدا

انثى عدد الرسائل : 34

مُساهمةموضوع: رد: "المعاكسة" واجب وطني على كل....   "المعاكسة" واجب وطني على كل.... Icon_minitimeالأربعاء يوليو 11, 2007 10:34 am

أو مجرد غلاسة يتسلى بيها الشباب (وخاصة العاطلين عن العمل)؟؟

هوه ده راى بصرااااااااااااااحة
وميرسى على التوبيك مرة تانية
spider-man
العضو المميز
العضو المميز
spider-man

ذكر عدد الرسائل : 15

مُساهمةموضوع: رد: "المعاكسة" واجب وطني على كل....   "المعاكسة" واجب وطني على كل.... Icon_minitimeالجمعة يوليو 13, 2007 11:35 pm

انا اختار الاختيار التاني
اعجاب بجمال البنت ولبسها وماكياجها
*gatta*
مشرفة قسم الكائنات الرقيقة
مشرفة قسم الكائنات الرقيقة
*gatta*

انثى عدد الرسائل : 27

مُساهمةموضوع: رد: "المعاكسة" واجب وطني على كل....   "المعاكسة" واجب وطني على كل.... Icon_minitimeالأحد يوليو 22, 2007 2:48 pm

طيب ده كان رأى الشباب اقول انا بقي رأيي
انا شايفة ان هما الاختيارين الاولانييين يعنى اعجاب بجمال البينت ولبسها وماكياجها واوقات بتبقي غلاسة وتسلية مش اكتر
شكرا يا اسلام علي التوبيك الجميل ده
OssO
المدير
المدير
OssO

مُساهمةموضوع: رد: "المعاكسة" واجب وطني على كل....   "المعاكسة" واجب وطني على كل.... Icon_minitimeالإثنين يوليو 23, 2007 8:51 am

تسلمو يا شباب ع المرور

"المعاكسة" واجب وطني على كل....
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-